recent
أخبار ساخنة

معجزة جديدة للشهيدة فبرونيا شفاعتها معانا كلنا امين

مدون
الصفحة الرئيسية

معجزة جديدة للشهيدة فبرونيا شفاعتها معانا كلنا امين




🙏معجزة جديدة للشهيدة فبرونيا 🙏🙏🙏🙏
انا وعدتها انى هكتب المعجزة
انا اتشفعت بيها انا و زوجى يشتغل وفى مكان كويس ويحبة ويكون مرتاح
جالة شغل بس قال يلا وخلاص واحسن من مفيش بس فجاة قرر ميشتغلش عشان حاسس انة هيكون مش مرتاح وان مش،دة اخرة صبرة وعلمة وخبرتة القديمة 😥😥😥 نديتها تانى وقلتلها يافبرونيا انا اتشفعت ان جوزى يشتغل بس مش معنى كدا انك تبعتى حاجة مش هيكون مبسوط فيها وخلاص 😂😂😂




ارجوكى انا بتشفع بيكى وواثقة فى شفعتك🙏🙏😑 وفعلا معجزة زوجى جالوا شغل حلو قوووى وفى المجال بتاعة وشركة كبيرة وليها اسمها وبزشن قووى وخبرة السنين فى مجالة وتعبة مراحتش ... فبرونيا بشفعتها جبتلة افضل مكان . وانا قلتلوا انى اتشغعت بيها وهو بيحبها جدا وهتكون شفعتة فى اى مشكلة تخص شغلة .......اتشفعوا بيها يابنات وانقلوا انها شغيعة المشاكل فى الشغل والى بيدور على شغل يتشفع بيها
++++++++++++شفاعتها معانا كلنا امين+++
google-playkhamsatmostaqltradent